Jak dobrze zareklamować pomoc drogową?
30 grudnia 2021Promocja firmy świadczącej usługi z zakresu pomocy drogowej wymaga specjalnego podejścia. Należy uwzględnić specyfikę działalności tego typu firmy oraz grupy odbiorców wraz ze sposobem, w jaki użytkownicy znajdują usługodawców w tej kategorii. Mając na względzie wszystkie te kwestie specjaliści są w stanie stworzyć skuteczną strategię marketingową dla firmy oferującej holowanie, lawetę i naprawę samochodu.
Dopracowana strona internetowa
W przypadku pomocy drogowej jakość strony internetowej jest kluczowa. Rzecz w tym, iż firmy tego typu kierują swoją ofertę głównie do jednorazowych klientów. Nie ma czasu na to, aby wypracować sobie markę. Nie sposób również zyskać stałych klientów, którzy regularnie będą korzystali z usług. Wynika to ze specyfiki usług świadczonych przez tego typu firmy. Pomagają one w nagłych przypadkach, kiedy auto utknie na drodze. Zatem klienci szukają pomocy drogowej w miejscu, w którym się znaleźli. Zwykle chcą znaleźć jak najbliższy zakład, aby ograniczyć czas i koszty. Podczas poszukiwań w trasie większość osób korzysta z telefonów. Dlatego strona pomocy drogowej powinna być dostosowana do urządzeń mobilnych. Ponadto musi się ona szybko ładować – zarówno strona główna, jak i podstrony. Zaleca się wykonanie kompresji plików, aby ciężar podstron był jak najmniejszy. Wtedy nawet przy średnio sprawnie działającym internecie podstrony będą się szybko wczytywać.
Aby nie stracić klienta, który już pojawi się na stronie, trzeba zadbać o jej przejrzystość i prostotę nawiązania kontaktu. Nie może również zabraknąć względnie dokładnego opisu usługi wraz z cennikiem. Klient, który pojawi się na stronie, powinien od razu uzyskać informacje odnośnie tego, jak firma może mu pomóc, ile to będzie kosztowało i w jaki sposób może się skontaktować z pomocą drogową.
Pozycjonowanie lokalne pomocy drogowej
Dzisiaj pozycjonowanie to jedno z najważniejszych działań w zakresie promocji w zasadzie każdej firmy. W przypadku pomocy drogowej kluczową rolę odgrywa pozycjonowanie lokalne. Jak już wspomnieliśmy, zwykle kierowcy szukają najbliższej pomocy drogowej. Dlatego też decydują się na wyszukiwanie lokalne, wpisując frazy zawierające nazwę miejscowości lub nawet dzielnicy danego miasta. Tym samym również pozycjonowanie powinno uwzględniać te nazwy, aby dana firma została wyróżniona na tle innych firm z branży, działających w regionie.
Reklama usługi w internecie
Niewątpliwie wartościowym działaniem jest także promocja pomocy drogowej w Google Ads. Opłacalnym zabiegiem jest wykupienie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Efekt tego działania nie jest spektakularny, jednak odczuwalny, a jednocześnie daje natychmiastowe efekty.
Warto również rozważyć promocję firmy na portalach branżowych. Można też wykupić reklamy na portalach ogłoszeniowych w dziale poświęconym motoryzacji. Ponadto dzisiaj nie obejdzie się bez zakrojonych na szeroką skalę działań w mediach społecznościowych. Warto założyć profil na Facebooku, a także promować posty oraz wykupywać reklamy w Facebook Ads.
Kierując się powyższymi wskazówkami, można względnie łatwo i bez dużego wysiłku pozyskiwać klientów dla firmy świadczącej pomoc drogową. Aby zoptymalizować działania i osiągnąć maksymalnie dobre efekty, zalecamy współpracę ze specjalistami, którzy przygotują strategię marketingową, a następnie poprowadzą kampanię. Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź stronę – https://motoreklama.pl/reklama-pomocy-drogowej-holowania/. Dowiesz się z niej, jak prowadzić działania promocyjne pomocy drogowej.